onsdag 17. november 2010

åpen gård - gjettum -20/21 november

Jeg deltar som utstiller her og håper at jeg ser noen av dere :

ÅPNE DAGER PÅ GJETTUM GÅRD
Gjettumveien 121 (5 min fra Sandvika, 20 min fra Oslo)

Lørdag 20. november kl 12-16
Søndag 21. november kl 12-16

Velkommen til mitt fotostudio på idylliske Gjettum Gård. I anledning Åpne Gård inviterer jeg til gratis drop-in fotografering – du betaler bare for bilder du ønsker som etterbestillinger (print, lerret, på touchrammer etc).

Arkitekt Marianne Høe tilbyr også gratis halvtimes drop-in arkitekturkonsultasjon.

Under Åpen Gård har vi café og pølsegrilling og atelierer og verksteder er åpne med masse fint av stort og smått for salg: Tømrer, skulptur, billedkunst, arkitektkontor, patchwork, keramikk, møbelsnekker, interiør, partystyling og veskedesign. Vi har også invitert noen andre kreative sjeler med smykker, strikk, søm og møbelrestaurering.

Velkommen til oss!

Hilsen Anne Helene :)

www.annehelenegjelstad.com

Tlf 90 82 54 57 begin_of_the_skype_highlighting              90 82 54 57   

Ingen kommentarer: